BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Selasa, 13 Disember 2011

HARI HARI YANG SEMAKIN MEMBOSAN KAN

   Assalammualaikum... Hehe.. lame btol aku x update kan..  bukak blog ari2.. tp x de update pon....  eh lupe plak.. korang pekabo? sehat?  aku sehat tp jiwa x bp nak sehat laa....  hurmmm  entry kali ni aku nak tulis pasl nie la ni... pasal hari yang semakin membosan kan..  sbbnye tempat keje aku nie.... kerja dengan orng yang ske bermuka2...  depan ckp lain blkng kate lain...  semak je dh rasenye...  aku rase klu dapat benti memang best nie... balik kampung dok lpak tepi sungai memang best gile... x de la semak kepala aku nak ngadap diorng hari2... hurmm.. tu jela aku nak menconteng arini...  aku pon bru dapt perkabaran buruk dari kawan aku nie...  harap die ok bebai...

0 comments: