BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Khamis, 8 September 2011

Kisah syawal

  Assalammualaikum.....  apa khabar shabat2 sekalian....  mcm mn sambutan raye korang? best? ( mcm dialog kl gangster lak hhaha)..  hurmm  aku nyer sambutan biase2 jer...sbb akk aku ngan neknon x de skali :'(... pastu ditambah lgi kete ayah aku kene pecah, radio nyer kne amik.... hurmmm... apa la nk jadi... bertambah2 sedih kuarge aku.... ( ni cite bersamamu ke ape ni.. haha)  tp nasib bek la aku ade kengkawan aku yang hapening-pening tu hehe.. ade gak la benda ngarut yang diorng buat dn mnyebb kan aku terjebak dan mnghilangkan sedikit sedih tu heheh....antara aktiviti mngarut kitorng buat setiap mlm bermula mlm raya, selagi jam blom pukul 3 pagi x boleh blik umah.. gilak ah...  tiap hari balik lambat... sudhnyer tiap2 hari la aku kne bebel hahaha.. padan muke aku ahahha.. pastu cuti ni gak la aku dpt jumpa ramai member aku mase jd pion dulu.. best nyer.... dh lame kot x lpak ngan diorng hehehe...  ape lgi yer... hurmmmmm..  aku rase ni jela dulu...  nnt aku sambung lgi la.. aku nak pi jamban jap.. buat simpanan  hahahha :p :p  ok... byeeee..... assalammualaikum :)

0 comments: