BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Sabtu, 23 Julai 2011

toing toing

  Assalammualaikum....  ape kabor sume? sehat?  hurmmmm  ape teman nak crita kat sini yer? ape nak dicite kan yer.... hurmmm  ha ni aku nak tnyer ni... lagi bpe ari nak pose.. korang2 yang pompuan ni dah habis ganti pose lom?  yang laki pon same gak.. klau ade yang monteng taun lpas tu ganti2 la pose yer..  haha.. kang x pasal kn soal siasat dalam kubur nnt x bleh nk jawab knp tggl hahaha.. ckp pasal pose ni mesti sume ingat raye kan? btol x?  x yah nak tipu la klau x ingat raye... heheh( padahal aku pon same)  korang sume dah ade persiapan tok raye?  ater teman ni x de ape kot nak bersiap tok raye... mcm dah x de ape2 dah raye ni bg teman.. yela.. umo pon dh tua ni kan.. mlas je rase nak beraya sakan..  pakai jela ape yang ade ye tak?  hehe  ape la aku melalut  ni.. haha  sbnrnye sje je aku conteng2 kat sini.. bosan x de ape aku nak buat heheh  so aku pon conteng la ape yang ptut...  ok la nnt jumpa lagi.. byeee.... mmmmuuuuuaahhhh...  ( sape yang terase kat die la aku tuju ;)  )

4 comments:

alisha sha berkata...

hak hak hakkkk :p

afadz berkata...

hang gelak aku noh :p :p :p

alisha sha berkata...

rasa dituju je :p

afadz berkata...

yeke? heheheh