BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Jumaat, 8 Julai 2011

HAPPENING..

Assalammualaikum sahabat2 sekalian.. hehe  lame gak aku x menconteng ni.... aku conteng ni sbb ade orng dah bising ckp aku x update2 aku nye blog ( klau bace jgn marah ea.. ) hehehe... sorry la.. bkn x nak update .. sibuk sikit la... hehe...  arini aku nak tulis pasal gmbar sebelah tu.. hehe  korang mesti tertnya2 kan sape la dalam gambar tu...  tu la gambar sahabat2 futsal aku.. diorng ni mmg happening giler la...
  mula2 aku nak story mamat yang  poyo kat kiri sekali tu.. haha  nm bdak tu pacak..  aku pon x tau apsal budak panggil die pacak.. aku knl2 pon diorng dh pnggil pacak..  die ni sempoi releks jer.. tapi kkdg kelolong gak hahaha( sory cak aku kutuk ko haha) die skang ade kat melaka.. ntah ape kerja aku pon x tau.. hehe  Yang sebelah die tu pacik.. ( dah mcm adik beradik diorng kan..keke )  orng tua tu manager  team aku la.. orng tua ni mmg onar.. anak dah masuk 4 pon perangai mcm orng bujang..  g karoke la.. lpak sampai pagi..  onar je kejenye..ape pon x boleh haha..
  Sebelah pacik tu bulek.. ni pon aku x tau mane datg nye ntah name..adoiyaii.die ni budak paling kelolong skali dalam team aku.. dari main futsal sampai jumpe awek.. borak2 biase pon kelolong.. cite nak cepat jer..
sebelah die plak jejeli.. ( dah mcm name mknn plak keke)  ni pon same kelolong gak (apsal sume kelolong)
tapi die ni special cikit sbb gagap kekeke.. aku slalu tol kacau die hahaha
  sebelah die tu x yah la aku nak cite kan.. korang dah kenal kot.. ahaha  mamat cool kekek( puji diri sendiri tu haha)sebelah tu yang mcm cool tu sahabat paling baik aku.. dah mcm adik beradik dah aku ngan die ni.. .. die la kokolow bak.. klau kat mf2u tu korang mesti knl punyer.. hehe.. die ni mmg best fren aku sampai mati oo..aku mmg x leh jumpe die ni la,, mesti ade jer yang jd bahan kn gelak hehe
  yang depan tu botak.. mesti korang pelik kan knp panggil die botak tapi ade rambut haha... panggil die botak sebb abg2 die la.. sampai siap ade botak besar botak kecik ngan botak tgh haha.. pakej sume kena,, ahaha ade lgi sorang member aku x de dlm ni.. jaer kokolow...  die ni orng kuat team aku ni la.. die ni steady sikit.. tp kkdg poyo gak hahaha.. nnt klau ade mase aku masuk gambar die skali.. gambar ni aku amik mase g men futsal kat bera..  mase tu klah trok hahah.. mcm mn x kalah orng men futsal dalam gelangang.. ini atas rumput.. pakai kasut x de stud lak tu.. sudah nye sume terbongkang licin haha..  tapi diorng ni mmg best fren forever la.. klau sume blik kampung time cuti mesti ade je keje x berpaedah kitorng buat haha.. (trok kan kitorng aha)
  ape lagi yer.. hurmm.. aku rase ni jela .. nnt ade idea aku sambung lagi..  heheh.. arios amigos.. cai sin bebay ,,, heheh

0 comments: