BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Rabu, 29 Jun 2011

ape aku nak conteng ni?

Assalam....  ape aku nak conteng pagi2 ni.. hurmmm...  nak tulis pasal kehidupan aku, dah jadi mcm mngumpat plak.... tp tu la  kkdg bnda tu yang seronok nak di bagi tau kat orng tu...  hurmmm x pela lain kali la ku tulis.. klau dah dpt kekuatan aku nak tulis nnt aku tulis la heheh...  tp serius hal semalam nye pasal sampai ke pagi ni aku x jamah pon sebutir nasi...  aku pon x tau ape sbb aku rase knyang jer... lagi2 bile aku pk pasal hal tu kan.. opsss  terlepas sudah... mesti korang nak tau kan?  nnt la aku cite.. aku pon tgh ngantuk ni  x boleh tido semalam.. dpt tido pon pukul 4 lebih pastu kol 6 aku bgun blik semayang sampai lah la ni aku x tido...  ( kesian x kat aku hehehe)  ok la tu jela... kang klau aku bosan lagi aku conteng2 la ape yang patut kat sini heheh  bebaiiii....  :D

2 comments:

alisha sha berkata...

fikir sal ape nie... story laaa

afadz berkata...

hehe nnt.. tggu ntry akn datg.. hehehe :D